Followers

Sunday, May 1, 2011

Jackass Scene 1

Time skolah dulu, jamuan akhir tahun adelah event yg paling jarang skali diadakan..Mmg le dah name pon jamuan akhir tahun, konpem la setahun skali jek diadakan. Nak dipendekkan cite, aku bersama beberape org rakan lain decide utk wat video jackass.. Berikut adelah situasi di tempat kejadian:

SCENE 1:

Time tu jamuan akhir tahun batch form 5 diadakan kat pizza hut Jusco Tebrau City. Batch kitorang xramai, ade la dalam 20-25 orang yang datang time tu utk memeriahkan suasana pizza hut, dan juga memeriahkan suasana dalam perut masing2 dengan pizza pelbagai jenis. Aku dengan tanpa segan silu meng”order” 2 set chicken wing dan juge 1 set chicken supreme regular untuk keperluan perut sendiri. Setelah kenyang, aku dan membe2 lain yg sekepala pon chit chat la.. Nk dipendekkan cite, berikut adelah dialog perbualan kami:

Aku: “Weh, cmne ngan video jackass? Kate nak wat time jamuan? Start skang la.”

Wan: “Nak start camne?”

Paan: “Aku rakam, suruh Syapiq wat.”

Aku: “Cube ko try letak ketchup dalam mushroom soup tu n togak”

Paan: “letak black pepper byk2 n garam skali” *sambil menyediakan juadah tersebut.

Ax: “Gahahah! Rakam2 jangan xrakam!”

Aku: “jap2, aku tambah mende ni..” *sambil tuang sesuatu serbuk dr dlm botol kaca yg aku sendiri pon xtau amende tu. Nak kate serbuk kayu manis+bunga cengkih xgak..bedal je le..

Fik: “Hahaha, bedoll!”


Lalu dengan pantas Ax menogak sup yang telah dimodify tersebut. Setelah itu dengan muke yang seperti dalam keadaan terseksa, Ax menjerit kemenangan sampai satu pizza hut tu pandang. Mmg lame la Ax spend mase kat jamban pastuh..

Scene 1st video jackass pon berjaya disiapkan.

Scene2 berikutnye akan diceritakan kat entry lain..

Nak tau sape hero jackass yg bername Ax tersebut, sile ke link berikut:

Ax sengal


7 comments:

Aarrghitsme said...

sakit perutt2 wah yak yak

Unknown said...

susahnye nk menyebut tuh..

mynameismyname..;D

Jujue said...

be yr followers.. hu3..

Sunshine said...

gila apa pi pedajal anak orang? hahaha sengal sungguh!anyways...sudah follow juge ;)

Ashraf Jalil said...

mekasih rakan2 sekalian :D

[sutera kasih] said...

hehe nakal sgguh

Ashraf Jalil said...

biase le zaman remaja..kekeke

Please take your time for this =)