Followers

Sunday, May 22, 2011

Entry Pagi Bersama Roti Planta dan Neslo Panas










*25sen sekali click

Semalam adelah hari yg sangat memenatkan..
Dari pagi keluar pegi Mid dgn Ax nak jalan2 sambil menyambut pre-besday "orang terlepas bola bowling".. Sesudah itu, aku ngan Ax menuju ke Sunway pyramid melantak puas2 kat Wendy's n J Co.. Pastu jalan2 cm orang xde hala tuju gi main game kat arcade. Keadaan menjadi agak kedurjanaan apabila, 3 token kitorang rugi sbb mesin game tu rosak. Dan juge... Hp aku kene curik ngan penyeluk saku kat ktm.. Cehhss

Arini pulak merupakan hari dimana aku pergi ke pasar bersama mak dan juge nenek, membeli ayam, ikan, daging, dan sayur-sayuran.. Sesudah itu aku ke mamak untuk menjamah roti planta. kalau korang perasan, berite utama kat surat khabar arini pasal umah anak yatim roboh sebab tanah runtuh..Tak silap aku 13 orang anak yatim terkorban..Kesian btol.. Aku mmg pelik la cmne rumah tu boleh dibina kat kawasan tepi bukit yg mmg xde pokok untuk tadah air.. Bijak sungguh engineer yg consult pembinaan rumah tu.
Tu yang susah skang ni, ape2 projek yang dibuat, duit diutamakan drpd safety.. Kalau projek tu kos rm3 juta, bole jadik sampai 20juta. Yg terlibat dgn projek sume nak senyap je..

Btw, sunshine smile contest akan bermula hari ni.. nantikan entry khas.

2 comments:

Allyn Rossa said...

wah ada contest...

FaiZaH Fyn said...

lama tak pergi main ice skating...ktm sesak tu yang senang diorang nak curi..

Please take your time for this =)