Followers

Tuesday, May 24, 2011

ENTRY PAGI BERSAME ROTI KOSONG DAN AIR MASAK

singgit bahagi 4 same dgn brpe ek?






Sarapan pagi ni lebih sihat berbanding semalam.. Kesedaran tentang tak bagosnye minum coke pagi2 timbul apabile aku batuk2 malam tadi. Tak selesa tol nak blogwalking... Ceyyy..

Untuk entry pagi kali ni, aku ingin mengucapkan tahniah kepada Avril Lavigne sebab ade satu lagu die ni dah stuck dalam kepala aku selama 2 bulan.. Dan tiap-tiap hari aku dengar lagu ni.. SEDAP WOO!! Dah kene brainwash kepale ngan lagu ni...

Pada aku lagu ni xde la pape meaning mendalam kat jiwa sendiri cume kat part last lagu ni ,rhythm n tempo sume disusun baik punyeeee..lalu terhasillah gelombang bunyi yang mempunyai amplitude dan frequency optimum yang menjadi dadah kepada otak2 kempas aku..



Jemput la dengar.. Biar korang lak kene ketagihan cm aku..wuahahaha!

4 comments:

Yuyu Zulaikha said...

i love you Avril <3

Ashraf Jalil said...

I love Avril too!!

Miszyuyu said...

suka lagu what the hell..

Ashraf Jalil said...

lagu tu best gak! =D

Please take your time for this =)