Followers

Monday, May 23, 2011

SEGMEN KREATIF BEN ASHAARI KEMBALI



*aku xreti tag gambar. TLG click SINI


Memandangkan tajuk entry ni adelah Segmen KREATIF Ben Ashaari, jadi aku perlu la menjadi kreatif bersama-sama bro Ben. Walaupon aku tau ianya adelah mustahil untuk berkongsi kreativiti bersame Ben Ashaari secara bermesyuarat sbb tarikh tutup entry ni adelah hari ni kol 2 petang..(Kalau aku jadik tukang jual nasik lemak depan gym yg bro Ben slalu lepak bole la gak nak bermesyuarat jap. Malangnye itu adelah mitos semata-mata)

tetapi aku percaye bahawa kreativiti boleh dikongsi secara osmosis melalui ape yang aku dah usha kat blog bro Ben selame 2 minggu aku follow n stalk2 blog Santai Bersama Ben Ashaari.

Perkataan "Santai" tu sendiri telah membuatkan otak aku berfikir secare KBKK bahawa:

"ENTRY INI PATUT BERSIFAT SANTAI"

Dengan hal yang demikian, nak tgk santai yg sebenar adelah seperti berikut. Aku mmg suke bab2 santai-menyantai ni.. Santau-menyantau mintak dijauhkan...


Kan senang.. baik aku tlg tuan segmen kreatif promote pic utk contest Nikon. Aku dapat mencapub sket (gile jujur aku) kat blog Santai Bersame Ben Ashaari (ni pon kalo link entry ni di repost la) dan tuan blog pon dapat benefit promotion yg xseberape nih. NGAAAAHAHAHAHA

P/s: ni 1st time aku try segmen2 cmnih.. buah cempedak diluar pagar, ambil galah tlg jolokkan, saye budak baru belajar, kalau salah tolong senyum sket pastu bagi sy makan buah cempedak yg dah dijolok tadi.

-name pena: Ashraf Jalil-


Please take your time for this =)