Followers

Saturday, June 4, 2011

Terjumpe Pic Zaman Kanak-kanak riang


Setiap kali aku tgk pic ni rase cam nak tergelak.. Tergelak tgk wajah2 tak matang yang dipamerkan oleh setiap insan dalam pic tu (termasuk aku). Zaman ni memang aku kurus (lagi kurus dari sekarang -_-) dan jiwa lebih nerd.

Tett..Tukar topik..

Hari ini merupakan hari yang sangat memenatkan sebab aku tak cukup tido semalam coz keluar ngan Ax. Lepas tu pagi-pagi kene bangon untuk gerak ke Kluang dari JB. Pastu mase nak balik dari Kluang ke KL, aku kene drive dalam keadaan ngantok..Alhamdulillah selamat sampai rumah walaupon ade insiden aku hampir tertido time drive tadi ..Mekaseh kepada lagu heavy metal yang membunoh ketidoran aku time tgh drive siang tadi. ..Selamat..

Mane tak nye,.. hujan renyai2 turun dengan angin yang sepoi-sepoi bahasa Uganda telah membuatkan diri ini lemah dan pasrah.. Lalu ketidoran itu datang memanggil lembut ibarat suara Avril Lavigne mahupon Taylor Swift yang mengajak aku gi candle light dinner.. Ohh..Indahnye..

Indah tak indah,.. kalo aku tetido time drive tadi ntah ape kedurjanaan la dah berlaku kat aku skg ni. Papepon, cuti 3 hari bersama bapa dan adik2 lelaki tersayang adelah sesuatu mende yg best. Sekarang ini badan terase amat letih dan takde mood nak fikirkan pasal kualiti blog yg semakin hampeh ni.. Selamat malam..

6 comments:

BeloG MTT said...

Kadang kadang rindu juga time dulu dulu evendo kalau tengok gambar rasa nak gelak guling guling..HEHE :)

dill said...

bersama famili adalah waktu paling best!

dill.

mira said...

miahahhaha ! :D c o m e l pic uh !

Ashraf Jalil said...

cik Toink2: haha.. tau xpe.. tgk muke sendiri ok lagi..tgk muke membe nakgelak smpi pengsan..hahaahh

dill: btol btol ! :D

ezza haniza said...

laen kali kalau ngntuk jgn drive oke.:)

Ashraf Jalil said...

heeeeee :D

Please take your time for this =)