Followers

Wednesday, June 1, 2011

Lifespan aku pendek seminggu tengok video ni..AARGHHH!



Siyesly video ni terlampau hebat sampai kepale aku tak mampu nak digest ape motif cite dalam video ni dan ape yg die nak sampaikan.. Antara video paling hebat pernah aku tgk, membuatkan lifespan aku pendek seminggu. Lakonan yang begitu MANTOPP sekali dan juge scene shooting paling brilliant sepanjang zaman.

Sebelum tgk video ni, pastikan anda mempunyai emosi yang betol2 stabil sebab kalau tak, u might end up dead in dark asylum.. AKu nk gi hantuk kepale kat dinding jap..

10 comments:

dill said...

ni serba salah nak tgk ni. isk

dill.

nurulain1011 said...

bile bace pasal lifespan,
teringat death note..
hehe...

Shaherah said...

disebab kan emosi yang tak stabil..
Degil gak nak tengok.. Nak hentak kepala kat dinding gak.. Boleh? hahaha

Miszyuyu said...

xnkla tgk sekarang nti kna g hantuk dinding gak :/

*cik syu* said...

xnklh tgk , buat i adebar debar jer ..

Pink Frogy said...

sapa mak cik nie... aku rasa kene sindrom last song dah lar...

Ashraf Jalil said...

heheh..saye hargai usaha pihak2 yang menjayekan video ni

Miszyuyu said...

kahkahkahh =))

amna said...

ape jalan ceritanya.. makcik comel tu penyanyi atau ape?
adakah ini vedeoclip or lakonan?
kalau cmni bukan seminggu tapi sebulan. hehe

Farahin Ahmad said...

aku pon malas nak paham ape makcik

nih cube nak sampaikan..

sabo je le.

Please take your time for this =)