Followers

Wednesday, June 22, 2011

contest hitam putih itu retro QILAKIN



Salah satu jenis contest yang paling aku minat nak join. Iaitu contest yang ade kaitan dengan gambar. Sebelum aku aktif berblogging, aku sangat aktif dalam photography. Aku akan cuba sedaya upaya untuk belajar teknik-teknik baru edit gambar gune pelbagai jenis software edit pic. Dulu aku banyak simpan gear tapi skang habuk pon takde sebab dah jual. InsyaAllah aku akan beli dslr baru sampai Canada nanti.

Kepada yang berminat untuk join, boloeh klick kat banner diatas. =) Contest anjuran
CIK AKIN dan CIK QILA
Syarat-syarat untuk join disediakan kat situ.



*gambar kat atas ni bermakna buat aku sebab ia adalah kawasan perumahan tempat aku tinggal kat Canada. Mmg betol kate pepatah, lebih baik hujan batu di negeri sendiri.

Nak tag:

6 comments:

Azmira Yusof said...

Good Luck yaa !

Ezzah samsudin said...

Cantiknya tempat nihh .. rasa macam pernah pergi jer.. Rasa romantik jer tengok tempat nih.. Huhuhu..

.:AiN iKeUchi:. said...

cantik pokok2..tu..hehe..bestnyer belajar kat over-sea..hehe..lagi2 kaalu musim luruh mesti best kan..

Ashraf Jalil said...

Azmira: mekaseh :D

Ezzah: hehe.. kawasan perumahan biase je tu.

Ain: emm.. daun kaler oren kuning merah gugur.. =)

.:AiN iKeUchi:. said...

ashraf:nanti post la pulak gambar masa musim luruh.hehe =D

Ashraf Jalil said...

Ain: insyaAllah :D

Please take your time for this =)