Followers

Friday, June 3, 2011

Missing In Action jap..

Sekarang lokasi saya adalah di sebuah cyber cafe kat Pasir Gudang.. Sebelum tu nak ucapkan mekasehh banyak sehingga menjilat jari terkebil-kebil (psycho tak?) kepada yang dah join contest. Mane-mane link yang saye blom approve, sy mintak maap sebab saye nak usha dulu entry korang baru approve. Almaklumlah tenet kat cc ni lembab macam kambing tak makan nasik 3 hari literally. So saye akan tunggu esok dan bile dah sampai rumah, akan start approve sume link.

Beradanye saya di Johor ini adalah untuk melawat bapa dan juga saudara-mara yang tinggal disini disamping melawat maktok yang tinggal di Kluang pada esok hari. Di Kluang juga, saya ingin memenuhi hasrat hati untuk melamar anak perempuan Cik Kiah ____ -_-.. Duhhh.. act memenuhi hasrat hati untuk makan roti bakar Kluang station (jangan salah anggap, saye takkan minum kopi die yang dah disahkan tak halal).

Kepada yang telah membaca entry saye pasal time dilation tu, terima kasih sangat2 sebab saye dah spend banyak mase buat research kaw2 pasal entry tu. Walaupon saya tahu kebanyakan orang tak suke entry berunsurkan info general knowledge ni, saya tetap buat jugak demi memenuhi kepuasan hati berblogging.

Lepas ni kol 10 ade final Maharaja Lawak. Jangan lupe undi !! (ni bukan promote sebab dapat komisyen dr astro ye..). Lepas Maharaja Lawak, lepaks2 ngan Ax , meeting untuk contest.. :P
Selamat maju jaya kepada sume and HAVE A BLAST!!

Assalamualaikum dan Selamat Malam..


4 comments:

Bella Lim said...

pergi cc balik maghrib. haha. whatt? kopi dia tak halal? i minum sedap je. hahaha. the thing about general knowledge, keep on doing it. sebab sekarang ni banyak blogger cerita pasal life masing masing je. kelainan itu kan bagus. :D

Aida Azryn said...

hoho.. hai tuan rumah.. XD

Mek Onie said...

semangat tol turun kluang tu,kekekeke :D

Ashraf Jalil said...

bella: smpi maghrib coz bella:P..hahah..tp syg org xramai appreciate info :D

Aida: haii :D

meaw: semangat! nk jumpe nenek..hehe

Please take your time for this =)