Followers

Friday, June 24, 2011

BILA SI ANAK BERBLOG.. SI AYAH dan IBU


Click pada Banner diatas untuk join =)

Saya nak bahagikan masa untuk berbelog, membantu dan belajar senang je.

Kebiasaannye saya akan siapkan entry in advance. Kalau mak mintak tolong, saye buat je auto publish. jadi blog saya takkan terabai, tanggungjawab sebagai anak juga takkan terabai (poyo nih..=P)

Mak saya tak beberape kesah sangat kalau saya berbelog sebab saye pon bukannye ade keje skang. Tengah cuti sem. Lagi bagos saya berbelog daripada mengabeskan duit enjoy kat luar. Minyak kete dah le mahal.

In my point of view, berbelog ni bagos sebab dari sini saya telah diexposekan kepada macam2 info dan isu semasa. Bertambah la gak general knowledge kann. Lagipon ia adelah satu medium untuk hilangkan stress (especially bile bace entry2 dengan penulisan jenis lawak+cakap direct cm penulis senja).
Pastu saye rase berbelog ni bagos sebab ia memaksa saya untuk mencari reliable sources dan study/digest maklumat tersebut sebelum publish entry2 mengandungi informasi.

Antara kejayaan yang saye rase puas hati termasuklah entry:


Ramai yang bagi feedback kat entry2 tersebut. Mekaseh kepada mereka sebab buat saye rase berbaloi post entry sedemikian. Tak sesia cari maklumat. heheh..


3 comments:

Nur Intan Syafinaz said...

So true!Dapat macam2 info dari berblog..suka bca blog org..hehe..teruskan mengupdate blog ye En. Asyraf..

Ashraf Jalil said...

Mekaseh Intan.. =D

m!SsRahEnA said...

zie pun suke blogwalking....tp skrg da kurang skit sbb laptop rosak...huk..huk..huk..

Please take your time for this =)