Followers

Friday, July 8, 2011

Pheromones Dalam Perfume Untuk Daya Tarikan Seksual



Pheromone sebenarnya adalah bahan kimia yang terhasil dari badan manusia dan haiwan. Untuk haiwan, penghasilan pheromone ni membolehkan mereka berkomunikasi dengan pasangan yang berlainan jantina. Kita semua (manusia) mempunyai pheromone yang menghasilkan bau yang mampu merangsang pasangan berlainan jantina, dan penghasilan pheromone ini adalah petanda bahawa seseorang tu dah bersedia untuk bersetubuh.

Dengan kemajuan sains, para scientists banyak mengkaji science behind pheromone ni.. Banyak produk-produk seperti perfume ,cream, lilin, sabun, lotion, even gelang getah mengandungi pheromone. Kajian telah dibuat diamana sepasang kembar merupakan subjek experiment.. Salah seorang telah disembur dengan pheromone. Hasil menunjukkan individu yang telah disembur pheromone lebih mudah didekati perempuan..Sehingga kini, masih tiada lagi specific reasons bagaimana pheromone ni boleh memberi pengaruh dalam tarikan seksual.

Dewasa kini, pheromone boleh didapati di pasaran dan produk tersebut berfungsi dengan sangat baik dalam merangsang nafsu dan sebagai daya penarik sexual. Penggunaan pheromone akan menyebabkan pasangan berlainan jantina "tertarik" kepada anda tanpa mereka menyedari kenapa hal itu terjadi. Apabila pheromone ni digunakan dengan kuantiti yang betul, kesannya sangat kuat.. Kajian juga menunjukkan yang lelaki dan perempuan SANGAT mudah tertarik dengan perfume yang dipakai oleh pasangan berlainan jantina..

Lelaki-lelaki playboy yang kaki clubbing di luar sana kebiasaannya akan guna pheromone nih untuk seduce perempuan-perempuan sehingga ke katil..So, jangan salah gunakan pheromone ni ye...

Untuk kebahagiaan rumahtangga, pheromone ni sebenarnya berfungsi menambah "passion" dan "confidence" dalam hubungan suami isteri. In addition, pheromone ni juga menambah daya penarik antara dua pasangan.

AMARAN: Untuk kaum wanita yang suke pakai seksi2, apabila korang pakai sekali pheromone nih, risiko untuk dirogol oleh buaya2 buas+gersang di luar sana adalah tinggi.. So, renung-renungkan lah..

P/s: Click SINI untuk tgk produk pelik yang mengandungi pheromone

9 comments:

Aida Azryn said...

kalau minyak attar takpe kan?errr..

nurshaf said...

cest! bukan original dr hati lagi, muahahah

ishiko said...

bahayaa

naja said...

TUMPANG TANYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. bila nak bagi tahu keputusan contest? hihi

anonymous said...

grat info. thanks =)

YuFakhrullah said...

perfume apa yg ada benda ni?lala

Ashraf Jalil said...

Aida: yg tu xpe =)

fiq: haha..tau xpe..

ishiko: hati2 :P

naja: seblom august =)

safina: no prob..heheh

Ninja: banyak..xyah perfume..beli tros pheromone..hahaha!

[= yaya =] said...

everybody,,,
follow me please..
http://akuxnakkasikaubaca.blogspot.com/
hehe..
just want to promote myself..=]

einz said...

bahaya!!!!

Please take your time for this =)