Followers

Wednesday, July 27, 2011

Peserta Hebat Smile Contest Lain



Kelmarin lepak Shah Alam sampau pukul 4 pagi. Semalam satu hari kat KLCC n main futsal sampai pukul 2 pagi.. Sampai rumah pukul 5 pagi. Harini pulak gi Melaka untuk makan ikan bakar. Alang-alang kawan se-uni semua dah turun dari merata tempat, lepak je le sampai lebam... Mentang-mentang le semua student JPA elaun baru masuk untuk 3 bulan, memasing berkepuk-kepuk duit dalam poket . Kalau biase2 takpe. Ni sekali 12k tros.. Camtu korang la blanje aku ikan bakar..Aku yang dak MARA ni dah hampir papa kedana.

Oh MARA yang kusayangi.., Cepalah dikau masukkan elaun aku..


dari sudut pandangan mata ikan (fisheye)

11 comments:

TeAqArH said...

pergh..okb sume.....power2...jimat2...

Cik Eka said...

wahh suka senyuman elia..manis....

hehehe

sian awak elaun x masuk lagi kan...
yg lain2 tu patut senyum bahgia...hehe

RARA aihara said...

gadis dalam gamabr kedua itu comel =)

taufikmaria said...

:)

Areyf Shahmin said...

nk join cmne ek?

einz miszmessy said...

mmg cun2 pun pic nye....he....tp tersingkir....ngeeeeeeee....

[sutera kasih] said...

gambar kedua tu sweet ! :)

gmbr last ni kretip hehe

yanadimple said...

nak prctise snyum cm dorg hari2 leee haha >.<

http://yanadimple.blogspot.com/

Pyka Rahmat said...

yang jejari runcing tu boleh menang juga :)

Ashraf Jalil said...

banyak senyuman yg best2! =D

Muaz Faris said...

suka fish eye tu

Please take your time for this =)