Followers

Monday, July 4, 2011

Crazy Raya Photoshoot PART 5





20 comments:

nuruhuda_329 said...

singgah n follow blog kamoo^-^

Syazwan said...

hehehe..tak cukup minyak bro nak g kat tempat kau tu..jauhhh..

Ashraf Jalil said...

Huda: tengss..:D

Syazwan: hahah! area selangor je kot..agak2 tak cukup, landing kat shell jap .. tak pon petronas..

FaiZaH Fyn said...

raya??

Misz Ayu said...

puasa lom lagi! =)

SiS NaD said...

Salam Ashraf...

Waa... Puasa belum lagi tapi dah ada photoshot raya... Cayalah!~ Hehe!~

Ashraf Jalil said...

pic raya tahun lepas :P hahaha

i'm ezza haniza said...

awalnyaaa photoshoot ..ase nak raya dah!

Ieka Luvika said...

SELAMAT HARI RAYA..hikhik :)

fathiahRAIHANA said...

awalnyaa rayaaa , hee ^^

[sutera kasih] said...

ni raya abad ke berapa ni?hehe

Ashraf Jalil said...

selamat hari raya sume..hahah!

TeAqArH said...

awal benor amek mood raya....hehehe..
ni baju raya baru ke kurun2 yg lalu?

Fareha Rahmat (Bos Besar) said...

raya? ok huhuhuhu cantik sgt gambar

Lizzie Yasmin said...

Mood: Raya
posa tak bis ganti lagi.. sob sob sob...

Nur Syazana Mohammed Sani said...

auuww ! nampak best kan kalau amek gambo dengan membe membe ^^ teringin =)

moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana <3

http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/support-me-pliz.html

Aida Azryn said...

alaaa.. nak join jugak photoshoot raye! kekekek.. ;p

BeloG MTT said...

Incik Mangkok buatkan MTT rasa tak sabar nak rayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! =.='

Ashraf Jalil said...

MTT tak sabar nak raye, pose da abes ganti blom? :p

shera haifa said...

aishh pose belum lg dh raya,,
=)

Please take your time for this =)