Followers

Friday, August 26, 2011

Keyword Minggu Ini dan Minggu Lepas



Amboii.. Banyak betul keyword Yuyu Zulaikha. Carik mende bukan-bukan lak tuh ye..?

Kisah muhammad ashraf? Siapa le yang cari kisah hidup aku nih... Takde pape yang menarik pun tentang kisah hidup aku..Nak tanye jangan segan-segan. Dial je 1-300-88-2525 untuk maklumat lanjut. InsyaAllah pizza chicken supreme large sampai ke rumah..

Dan kepada sesiapa yang nak cari pantun minta maaf kepada kawan, boleh dapatkan pantun tersebut kat blog ashrafjalil.com.. Wahahah!!

P/s: bilik tidur kaler hijau pink cmbest je. =D

10 comments:

nur amalina athman said...

pandangan terhadap perempuan yang tak pernah kapel??:)

Nur Intan Syafinaz said...

eh,maybe kisah hidup asyraf yg lain kot..hehehehehe

Saiazuan said...

wow..pakar seo ni :D

Syazwan Che Deraman said...

hehehe.

tak habis dengan Yuyu.
ramai yang nak tahu.

Marya Hana said...

"pantun minta maaf kepada kawan" tu lawak :D

bella lim said...

hahaha pantun minta maaf kepada kawan? you ada buat ke? ahaahaha

laskar pelangi said...

pasal yuyu wajib ada..hik3 =D

laskar pelangi said...

pasal yuyu wajib ada..hik3 =D

TeAqArH said...

hahaha.mcm2 keywords an..leh trgelak je

ღ αεn ツ said...

AHAH. Kesian yuyu.

Please take your time for this =)