Followers

Tuesday, December 8, 2009

Sejuk..

Arini aku gi kelas Materials sebab nak hantar lab report 5 and nak amek result utk test 5..
Seblom start kelas..aku n rakan2 yg len gi kat depan hall hantar lab report..
Aku pun dengan tanpa segan silu serta confidentnye meletakkan report aku kat section yg salah atas meja tu..Lpas aku duduk, Han bgtau aku yg aku tersalah letak..Ape lagi., dgn cuak dan gabranye aku pon gi depan balik n belek2 balik kertas budak2 len, amek aku punye then tros letak kat section yg tertera name "Alex" , TA aku. Sell pon konfiden cam aku gak sbb die pon terletak lab report die kat section lain.. Bagus kan?

Then kelas pon start,...Arini wat review utk final exam. So, ktorg discuss2 la pasal soalan2 exam last year. Aku agak ngantok time prof membebel ..So, aku borak2 la sket ngan Sell pasal soalan Material tu. Pastuh aku terdengar Han and Faris borak2 pasal game Dota. Bagos btol...

Abes je kelas, aku kedepan skali lagi utk amek kertas test 5. Markah yg aku dapat agak hampeh gak sbb mmg no doubt test tu adelah test palig ssh.. Down gak..Haihh.. Naseb baik average test aku ok lagi.

Lpas tu aku, Han, Faris, Amri dan Sell pon gerak gi bus stop nak balik umah..Lapar kot tak makan dr pagi..Kat luar bangunan Minto, kelihatan butir2 ais turun dari lagit memenuhi seluruh pelusuk yang terlihat oleh mate aku. Time kat pintu Minto, bas dijangka akan sampai 20 minit lagi,. Sell ajak tggu kat luar saje menikmati salji.. Aku pon ikot je la.. Dalam keadaan terketar ketar kesejukan, aku pon berjalan ke bustop Carleton utk tggu bas sambil borak2 ngan rakan2 yg len...

Lpas smpi je kat umah, aku masak roti burger ngan Sell, makan, smayang, and tros bukak laptop edit2 blog nih..

Skang aku da letak lagu baru bertajuk Consequence by The Notwist. Dengar la sampai abes kalo ade time. Lagu tu best..



0 comments:

Please take your time for this =)