Followers

Monday, December 7, 2009

7.30 am...

Tak tau la ape nak tulis..
Evaluate balik la ape yg aku lalui dlm 2-3 minggu ni..
Aku semakin dekat ngan final exam.
Lab report lak banyak nak kene siapkan.
Aku tak cukup tido.. Kadang2 sehari aku tido satu jam je..
Aku menghadapi sleeping disorder..cam jet lag lak dah..
Tetiap hari aku fatigue, lethargic, exhausted dan segale jenis term kepenatan aku hadapi..
Aku risau 24/7 pasal final exam sbb aku tau usaha aku tak cukup kuat lg..
Rase tension+down sume bercampur aduk..
Pastu miss family n kawan2 aku kt Msia.
Aku rase mende yg paling best yg boleh ubatkan sume rase2 xbest yg aku rase tu ialah bile aku bersame geng2 yg len (Faris, Sid, Sell dan ramai lagi..)
Wat keje sambil wat2 lawak bodoh dengar lagu serta mcm2 la..
Fortunately, arini aku berjaye siapkan sume lab. Lega sket.
Coz boleh focus, all out kat study..
Insyaallah berjaye..

0 comments:

Please take your time for this =)