Followers

Saturday, December 12, 2009

Alhamdulillah...



Paper Thermodynamics dah settle..
Aku betol2 tak sangke yang aku dapat jawab sume soalan dalam paper tu ngan konfiden...
Sebab dari dulu lagi aku rase thermo nih akan jadi satu subject paling susah untuk sem ni and aku tak bajet leh wat final paper ngan mudah...
Syukur...
Doa bebanyak kat Allah so that bagi petunjuk n ketenangan hati, jiwa, dan akal fikiran (script tetap doa aku..hahah) akhirnye dikabulkan time thermo tadi.

1st aku bukak page peartame soalan, aku cuak gak. Then aku belek2 jap soalan seterusnye utk tgk soalan ape yg kuar, aku rase sgt2 gembire sbb soalan yg aku xstudy xde masuk..hahah..

Lpastu yg paling kelakar ialah, soalan Heat Transfer yg kuar utk 4th question tu sebijik cam soalan yg aku salin bulat2 serta ade jawapan kat cheatsheet (ni authorized dr pihak uni, bukan aku menipu..hahah) aku..Ape lagi, aku pon copy je la..

Alhamdulillah..

And thanks a lot to Prof Ian Beausoleil Morrison and fellow Profs for not giving another "big suprise" like midterm...

2 comments:

FaRRa said...

mabruk Ash!
ak tensyen gle ngan soalan last tuuuuu.hu

Ashraf Jalil said...

Hahah..nseb baik da salin soalan tu n jawapan die skali dlm cheat sheet..

Please take your time for this =)