Followers

Tuesday, December 1, 2009

Direct

Saya suke berkawan.
Saya boleh berkawan dgn sesape je.
Saya ada ramai kawan.
Tapi antara diorang, tak semua rapat dgn saya.
Apa yang membezakan antara mereka yang rapat dan tak rapat?
Yang rapat dengan saya, adalah mereka yang mempunyai perasaan cuba untuk mengenali saya lebih dalam dan tidak diskriminasikan saya berdasarkan pemikiran atau diri mereka yang bertentangan dengan saya. Saya akan cuba sedaya upaya untuk menghargai diorang.

Sekarang ni saya rase semakin ramai kawan yang semakin menjauhkan diri diorang dengan kawan2 yg lain. Mungkin diorang ada sebab tersendiri, tapi pada saya, if kite nak gain something kite akan lose something.. Law of conservation of energy pon ade state kan mende tu. Mcm baling objek ke atas. Potential bertambah kinetic berkurang. So papepon..it is up to diorang nak konsep kehidupan yang camne coz if they can live with it then, let it be so..

to be continued..

Please take your time for this =)