Followers

Wednesday, January 20, 2010

Midwest Game 2010..

..Baru dapat berite pasal Midwest Game kali ni..So, it'll be held at Purdue University, Indiana, US.. May 27-30. Disertai oleh student2 Malaysia di Canada, US ntah mane negara lagi aku xtau la.. YANG PENTING!!!------>

Secare ringkasnye.,:



AAARGHHHHH!!!! Aku perlu ada Nikon D90 bersame Nikkor 18-200mm VR II lense b4 Midwest game start!!



Takpe2..Naluri aku mengatakan aku sempat untuk memiliki set dslr tersebut seblom May..InsyaAllah.. Aminnn...



Peranan aku kat sana nanti maybe ade 2:
1) Photographer
2) Wakil bola sepak/badminton.


Yang penting peranan no 1 tu..Aku rase ramai lagi orang yg terrer men bola/badminton bole masuk bertanding..Papehal pon, aku on jek la utk papepon..

P/S: Aku terbau bau D90 yg semakin kuat..


Btw, enjoy this song..Everything's Magic by Angels and Airwaves.. Peace..




0 comments:

Please take your time for this =)