Followers

Sunday, April 18, 2010

Dah abes exam..Ape aku nak wat?

Tggu bebudak yg amek math3705 abes exam dulu...Pastu memblahkan diri ke Halifax n New Brunswick utk snap 10ribu pic..

TEEETT!! Berite buruk! Kat Halifax cahaya matahari masih malu2 utk memunculkan diri beliau.. AKu check weather forecast, salji siap bole turun lg..Padahal nak masuk summer woii..ape punye sesat r Halifax nih..Dah le ujan lak tu.. Mintak2 ade le cahaye sikit yg boleh menambahkualitikan pic kat sane nanti..

Bak kata sid berdasarkan hukum karma, kite dah seksa tahap gaban ngadap exam, kite akan dapat enjoy gile2 punye cuti ni..Yaa..itu yg ditunggu-tunggu..

Pastu rakan kite sorang ni akan membeli nikkor 18-200mm VR II seblom 21hb nih...almaklumlah bebudak jpa kan bakal menjadi org kaya.. Ade la pulak lg sorang membe tu bakal beli dslr.. MMg warga photographer akan bertambah la kat ottawa ni n warga model lak semakin pupus..

Ok. Abes tu, seblom bebudak len abes exam ape aku nak wat?
Takkan nak dok dalam bilik sampai reput?
Baru ingat nak gi jalan2 lepak2 n sambil makan laksa penang, roti kosong, big mac..Skali pk2 balik, kat sini mane ade mende2 tu sume,..Big mac ade pon haram, aku xleh makan..

Baiklah, entry ni akan tergantung stakat ni je..Aku wat entry ni mmg tanpe motif.


5 comments:

farah said...

tahniah sebab dah abes exam :)
btw , enjoy your day .

and , gambar itu smart

Ashraf said...

tengs..hehe

farra said...

smart gmbr nih. dh mcm pelakon korea ak tgk

Ashraf said...

mekasehh

aLam maya said...

miskin la aku lepas ni. esok kita pergi galaxy!

Please take your time for this =)