Followers

Monday, November 5, 2012

Masalah Duit | 5/11/2012

Esok cuti.

After that, cuti panjang  start Jumaat 9 November sampai minggu depan.

Cuti ni datang memang tepat pada waktunya.. Macam tau-tau je aku tengah pokai. At least kalau cuti, aku boleh balik rumah. So, expenses makan/minyak kat Shah Alam ni dapat dikurangkan pada skala yg meletakkan aku luar daripada kategori "papa kedana".

Zaman dulu takde pun aku merasa kesesakan hidup yang sebegini rupa.. A sampai Z parents tanggung.. Hidup hari-hari penuh dengan senyuman..Tenung bunga pun, boleh berkembang mekar bunga tu.
Skang bile dah keje, kene bayar duit sewa rumah, bayar kete, segala bil kejadah dan sebagainya..,tenuk pandang muke kite pun boleh jadi stress tak lalu nak hidup ..Habis moral down flora dan fauna. Sesesak-sesak federal highway tetiap hari pukul 8 pagi, sesak lagi hidup aku dikala gaji tak masuk lagi.

Camne aku nak beli Lamborghini kalau asyik sesak camni?


*biar sesak, janji boleh posing macho..

6 comments:

UniMeOw said...

ooo cm2 ke.. (sbg student,ak x mrasa lg pe yg ko cter ni..huhu)

*stetmen las xleh blah..haha

Syazwan Che Deraman said...

baru start kerja ke bro?

tak apa.
nanti kembali okey lah tu.

Ashraf Jalil said...

UNImeow: xpe..satu hari nnti rase..heheh

Wan: baru sebulan start..xstabil lg nih..

bungalily♥ said...

posing macho tak yah kene duit kan? ahhaaa

saifudin abu izzudin said...

salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

saifudin abu izzudin said...

salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

Please take your time for this =)