Followers

Wednesday, September 26, 2012

Dapat Visitor Walaupun Blog Ditinggalkan

Seperti yang aku jangka, blog ni memang dah ketandusan seperti  gurun Ramlat al-Sab'atayn. Tapi tak sangka pulak bile check kat Nuffnang, ade lagi visitors yang masuk tak banyak beza jumlahnya compared to sewaktu giat menaip dahulu.

Average aku bukak blogger.com sekarang ni ialah 2 minggu 1 kali jek. 

Apa2 pun, kepada yg sudi tertanya-tanya dimana hilangnya Ashraf Jalil (ingat artis ke hape.. puihhh.. lempang muke dengan ayam golek barutau..), aku sebenarnya dah dapat menjejakkan kaki dalam Oil n Gas industry. Alhamdulillah...
For the time being, aku sedang mengikuti program HIT-RSE (High Income Talent Research Scientist Engineer) dalam Piping Design. Program ni adalah co-operative venture antara goverment yg diwakili oleh SHRDC dan company oil n gas dari France iaitu Technip dimana akan menjadi company tempat aku bekerja nanti.

Kontrak yang aku tandatangani memerlukan aku untuk menghabiskan program ni dalam masa 8 bulan dan seterusnya diikat untuk bekerja dengan Technip sebagai full time engineer selama setahun sebelum aku boleh memperbaharui kontrak atau buat apa-apa keputusan lain.

Aku juga dapat merasakan aura-aura beban yang bakal menghempap minda dan fizikal selepas ini. Justeru, blog ini juga bakal hilang kasih sayang dari tuannya.

Akhir kata, entry ni just untuk notify kawan-kawan yg sudi jenguk2 blog ni..

P/s: aku dah addicted dengan youtube. FB sekarang sampah..

2 comments:

Anonymous said...

congrats!!

Tembikai Laici said...

Tahniah!
Rezeki jgn ditolak kann... ;))

Please take your time for this =)