Followers

Friday, June 25, 2010

di Rumah Pn Zalilah = makan besar free la jawabnye

Harini aku dah makan 2 pinggan nasik bersama ayam masak merah, 2 mangkuk bubur kacang dan 2 mangkuk mee rebus rasenye,.. air anggur bergelas-gelas..biskut batik dlm 2 mangkuk serta keropok ikan..

Time nak balik umah tadi aku dapat merasakan makanan yg bergoncang dlm perut. rsenye makanan2 tu sume berade di atas paras perut kot sbb aku cm nak termuntah time nk masuk umah..

N then tadi aku dah dapat resipi biskut batik yg paling legend pernah aku rase dari Auntie sape tah name lupe lak..Auntie Salmah kot.. Pasni da bole try wat..yearghh!!

P/s: Lawak yg Uncle Nasa wat time aku nak tanye resipi setelah memuji kesedapan biskut batik tersebut kat Auntie tu (yg berumur dlm lingkungan 40-50 kot): "Nak ngorat dah xboleh dah sebab lesen dah terbakar.." GAHAHAHAH ..Dlm on the way balik dah 3 kali aku tergelak sorang2 sbb igt lawak tu..

0 comments:

Please take your time for this =)